بیسکویت گرجی ۶۲ ساله شد

۱۴۰۲/۰۲/۰۴

cake

مدیرعامل شرکت بیسکویت گرجی در پیامی شصت و دومین سالروز تاسیس شرکت را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی بیسکویت گرجی ، آقای مجید کربلایی کاظمی مدیرعامل شرکت بیسکویت گرجی ، با صدور پیامی شصت و دومین سالروز تاسیس شرکت را به همه کارکنان، نمایندگان، مشتریان و سهام‌داران و ذینفعان این شرکت تبریک گفت.

 

متن پیام به شرح زیر است آمده است:

خـدا را شـاکرم که ما را مورد لطف و عنایت خود قرار داد تا با خدمت‌رسانی شایسته‌تر به کلیه ذینفعان و سهامداران محترم شرکت بیسکویت گرجی بیش از پیش بتوانیم گام‌های بلندتری در جهت سودآوری بیشتر این مجموعه بزرگ برداریم.

چهارم اردیبهشت ماه  ۱۴۰۲، شصت و دومین سالروز تأسیس شرکت بیسکویت گرجی را خدمت این خانواده بزرگ تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

شرکت گرجی به داشتن کارکنانی که در کمال صداقت، درستکاری و به منظور تحقق اهداف شرکت از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند؛ به خود می‌بالد و ثمره این سخت‌کوشی حضور مقتدرانه در شصت و سومین سال فعالیت این شرکت است، لذا  از تلاشهای مستمر شما عزیزان در راستای پیشبرد اهداف و برنامه‌های شرکت سپاسگزارم.

به تحقیق موفقیت شرکت در بازار پر رقابت موجود نیازمند کوشش بیشتر همگانی، همدلی و همراهی مستمر در احیای نام تجاری شرکت و دستیابی به جایگاه واقعی خود در صنعت خواهد بود.

وظیفه همه‌ی ماست که برای رشد و تعالی شرکت از هیچ کوششی فروگذار نکنیم و با تکیه بر نقشه راه و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در پیشبرد اهداف شرکت که همانا افزایش رضایتمندی مشتریان، سهامداران و سایر ذینفعان است، گام برداریم.

در پایان، مراتب قدردانی و سپاس خود را خدمت همه همکاران محترم ابراز داشته و سعادت، کامیابی و سلامتی شما عزیزان را از خداوند متعال آرزومندم و امیدوارم با تلاش و کوشش مضاعف و با همدلی و وفاق بتوانیم ضمن تحقق چشم انداز شرکت در سال جاری با توسعه محصولات در بازارهای صادراتی و داخلی، گام‌های جدیدی را جهت اعتلای نام تجاری شرکت بیسکویت گرجی برداریم و با قرار گرفتن در کنار ۳ شرکت برتر صنعت همچون گذشته موفق و سربلند باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دیگر خبرها