برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام بیسکویت گرجی ۱۴۰۲

۱۴۰۲/۰۴/۳۱

majma1402

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام بیسکویت گرجی برگزار شد.

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت بیسکویت گرجی به منظور بررسی صورت‌های مالی حسابرسی شده منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ با حضور بیش از ۶۱ درصد صاحبان سهام، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بیسکویت گرجی، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت بیسکویت گرجی (سهامی عام) با حضور بیش از ۶۳ درصد صاحبان سهام، حسابرس و بازرس قانونی، نمایندگان سازمان بورس و اوراق بهادار و اعضاء هیات ‌مدیره و مهندس مجیدکربلایی کاظمی مدیرعامل شرکت بیسکویت گرجی ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ در آدرس تهران – خیابان سید جمال الدین اسد آبادی (یوسف آباد) – خیابان فتحی شقاقی بعد از تقاطع بیستون پلاک ۸۶ سرای محله جهاد برگزار برگزار شد.

بر اساس این گزارش، هیات رئیسه مجمع متشکل از آقای سید محمد حسین طائریان به عنوان رئیس مجمع، آقای مرتضی میرکریمی نمینی به عنوان ناظر مجمع، آقای جواد راد سعید به عنوان ناظر مجمع و آقای مجید کربلائی کاظمی به عنوان منشی مجمع انتخاب شدند.

در ابتدای این جلسه، گزارش هیات‌مدیره به مجمع در خصوص فعالیت‌ها و عملکرد شرکت در سال مالی ۱۴۰۱ از سوی مهندس کربلایی کاظمی ارائه شد.

در بخش بعدی مجمع، گزارش حسابرس و بازرس قانونی در خصوص صورت‌های مالی و عملکرد شرکت در سال مالی ۱۴۰۱ قرائت شد و پس از بحث و تبادل نظر در مورد بندهای حسابرس و طرح سوالات از سوی برخی سهامداران حاضر در جلسه، صورت‌های مالی شرکت بیسکویت گرجی به تصویب سهامداران رسید. در بخش دیگری از این مجمع، حق‌حضور اعضای غیرموظف هیات‌مدیره نیز تعیین شدند.

بر اساس این گزارش، موسسه حسابرسی وانیا نیک تدبیر به‌عنوان بازرس قانونی و حسابرس شرکت و موسسه حسابرسی کوشا منش به‌عنوان بازرس علی‌البدل برای سال مالی منتهی به ۱۴۰۳/۱۲/۲۹ با اکثریت آراء انتخاب و روزنامه رسالت به عنوان روزنامه‌ کثیرالانتشار شرکت، جهت درج آگهی‌های شرکت تعیین شد. گفتنی است مجمع عمومی عادی سالیانه بیسکویت گرجی در ساعت روز شنبه ۳۱ تیرماه سال‌جاری آغاز شد و در ساعت ۱۱:۰۰ به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دیگر خبرها