بازدید استانی مدیرعامل شرکت بیسکویت گرجی

۱۴۰۱/۰۶/۰۳

بازدید مدیرعامل گرجی از نمایندگی استان قزوین

بازدید استانی دکتر رادسعید مدیرعامل شرکت بیسکویت گرجی

دکتر راد سعید، مدیرعامل بیسکویت گرجی، در ادامه‌ی سفرهای استانی، از دفاتر نمایندگی‌های مستقر در استان‌های قزوین ؛ گیلان و مازندران دیدن کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بیسکویت گرجی؛ دکتر جواد رادسعید مدیرعامل محترم شرکت بیسکویت گرجی در سلسله سفرهای استانی خود ازدفاتر نمایندگی‌های مستقر در استان‌های قزوین (شرکت آریا گستر سینای البرز با مدیرعاملی آقای وثوق)، گیلان (شرکت نارین تک مدیر عاملی آقای صنعت کار و مدیر فروش آقای قوامی) و مازندران(السا پخش آتیه وشرکت مهرآور) دیدن کرد.

 

افراد همراه با دکترراد سعید در سفر استانی

آقایان شاهتیموری (مشاور مدیرعامل و مدیر توسعه بازار و مارکتینگ) حمیدرضا پیکری (مدیر فروش) سید محمدمهدی طائریان  و قربانی (مدیر منطقه) از شرکت بیسکویت گرجی در این سفر  آقای دکتر رادسعید را همراهی نمودند.

ضمن بررسی‌های صورت گرفته در این سفر، آقای دکتررادسعید شناخت دقیق بازار را یکی از شاخصه‌های اصلی در سیستم پخش خواند. سپس تصریح نمود: یکی از اهداف این بازدید، پایش سهم از شلف بیسکویت گرجی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و شبکه‌های خرده فروشی و مقایسه آن با وضعیت رقبا در این بازارها بود. خوشبختانه اطلاعات خوبی در این زمینه گردآوری شد. درنتیجه این اطلاعات می‌تواند پایه گذار تصمیمات آتی در هر دو مجموعه تولید و پخش باشد.

در پایان دکتر رادسعید با تاکید بر تعامل سازنده میان شرکت بیسکویت گرجی و نمایندگان پخش؛ ضمن تقدیر از مدیران پخش گفت: امیدوارم با همکاری‌های دوسویه و اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده، محصولات شرکت گرجی بیش از پیش در اختیار مصرف‌کنندگان و هموطنان در سراسر کشور قرار گیرد.

مدیر فروش شرکت بیسکویت گرجی آقای پیکری در خصوص بازدید از این استانها گفت:

هدف بازدید از نمایندگی‌ها، بررسی روند فروش و پیگیری گزارشات و همفکری و ایجاد ارتباط نزدیک با نماینده‌ها در راستای رشد روند فروش استان می‌باشد.

همچنین پیکری در ادامه گفت: این بازدیدها با حضور دکتر رادسعید مدیرعامل محترم شرکت گرجی تاثیر دوچندان دارد. زیرا حضور ایشان باعث خواهدشد نمایندگی‌ها از اهمیت کارشان مطلع می‌شوند. بنابراین با جدیت بیشتر به کارشان ادامه می‌دهند.

در ادامه آقای دکتر رادسعید با هیات همراه از امکانات شرکتهای پخش (انبار-لجستیک) بازدید کردند.

در انتهای جلسه‌ی بازدید از نمایندگی استان مازندران، جلسه آموزشی و لانچ محصولات بیسکویت گرجی با حضور آقای پیکری (مدیر فروش) و آقای قربانی(مدیر منطقه) برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دیگر خبرها