برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام بیسکویت گرجی

۱۴۰۱/۰۴/۲۹

majmae-gorji

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام بیسکویت گرجی برگزار شد.

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت بیسکویت گرجی به منظور بررسی صورت‌های مالی حسابرسی شده منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ با حضور بیش از ۶۱ درصد صاحبان سهام، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گرجی ، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت بیسکویت گرجی  (سهامی عام) با حضور بیش از ۶۱ درصد صاحبان سهام، حسابرس و بازرس قانونی، نمایندگان سازمان بورس و اوراق بهادار واعضای هیات‌مدیره و دکتر جواد رادسعید مدیرعامل شرکت بیسکویت گرجی  ساعت ۱۴:۳۰  روز چهارشنبه  ۲۹ تیر ۱۴۰۱ در آدرس  تهران – خیابان سید جمال الدین اسد آبادی (یوسف آباد )– خیابان فتحی شقاقی بعد از تقاطع بیستون پلاک ۸۶ سرای محله جهاد برگزار برگزار شد.

بر اساس این گزارش، هیات رئیسه مجمع متشکل از
آقای مرتضی میر کریمی به عنوان رییس مجمع
آقای کسری ابراهیم غفوری به عنوان ناظر مجمع
آقای سیاوش لقائی به عنوان ناظر مجمع
آقای جواد رادسعید به عنوان منشی مجمع انتخاب شدند.
در ابتدای این جلسه، گزارش هیات‌مدیره به مجمع در خصوص فعالیت‌ها و عملکرد شرکت در سال مالی ۱۴۰۰ از سوی دکتر رادسعید ارائه شد.
در بخش بعدی مجمع، گزارش حسابرس و بازرس قانونی در خصوص صورت‌های مالی و عملکرد شرکت در سال مالی ۱۴۰۰ قرائت شد و پس از بحث و تبادل نظر در مورد بندهای حسابرس و طرح سوالات از سوی برخی سهامداران حاضر در جلسه، صورت‌های مالی شرکت بیسکویت گرجی به تصویب سهامداران رسید.
در بخش دیگری از این مجمع، حق‌حضور  اعضای غیرموظف هیات‌مدیره و پاداش هیات مدیره نیز تعیین شدند.
بر اساس این گزارش، موسسه حسابرسی کاربرد تحقیق به عنوان بازرس قانونی و حسابرس شرکت و موسسه حسابرسی رازدار بازرس علی‌البدل برای سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ با اکثریت آراء انتخاب و روزنامه رسالت به عنوان روزنامه‌ کثیرالانتشار شرکت، جهت درج آگهی‌های شرکت تعیین شد.

بنا بر اعلام شرکت گرجی ، با توجه به ابلاغیه درباره مصوبه ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا، مجمع شرکت بیسکویت گرجی با حضور حداقلی شخص حقیقی یا حقوقی برگزار شد و سهامداران به منظور رعایت دقیق مصوبه مذکور نسبت به مشاهده برخط (آنلاین) جلسه از طریق آپارات اقدام کردند.

گفتنی است مجمع عمومی عادی سالیانه بیسکویت گرجی در ساعت ۱۴:۳۰ روز چهارشنبه ۲۹ تیرماه سال‌جاری آغاز شد و در ساعت ۱۶:۰۰ به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دیگر خبرها